Váš nákup

sklenka.cz | Prodej českého a slovenského ručního skla

Máme obchod a co dál?

Platí, že místo rozhoduje o úspěchu. Ale které je to správné místo v Praze? Nikdy bych nevěřil, jak je složité to správné místo najít. Ale věřím, že nic není náhoda, a tak i toto místo nám bylo souzeno. Nechtěli jsme turistickou oblast, protože doufáme, že budeme hlavně obchodem pro českou a slovenskou klientelu. Chceme nabízet zboží, které je méně zdobené. Zároveň naši partneři mají nějaké obchody po městě, konkrétně na Staroměstském náměstí a Na Příkopě, a není asi nejlepší být vedle sebe se stejným zbožím.

Náš obchod bude v ul. Jungmannova. Potkali jsme zde příjemné vlastníky domu, shodli se na rozumném nájmu.

Obchod bude třeba zrekonstruovat a vybavit nábytkem, a to vše rychle. Takže architekt, dodavatelská firma, projekt, výběr světlé, tmavé, světlo, nasvícení, výloha, označení, pult, regál, polička…
Realizaci interiéru jsme svěřili firmě mého kamaráda, mám s ním zkušenosti z jiných realizací a vážím si ho pro jeho cit pro detail a vkus pro jednotlivé prostory. Prostě když interiér, tak Richard Moravec a Petr Moravec.
Design shopu konzultujeme s architektem. Kamarád architekt Radim Hubička byl postaven před hotovou věc – potřebujeme rady a pomoc, ale není čas si objednávat projekt, prodejna se musí rychle otevřít. Není nikdo lepší. Nikdo neumí v krizi více zabrat. Takže vyhrnout rukávy a jde se na to.
U designu obchodu hrají roli barvy a světlo. Skoro víc světlo. Naštěstí jsme se se několikrát spálili a z toho vznikla vazba na pana Hynka Medřického (který to vždy opravoval), který zcela jasně na první dobrou rozhodl, jaké světlo v obchodě být musí a vše ostatní je špatně. Takže CRI – Index podání barev Ra (CRI – color rendering index) musí být 98. 98 a tečka, nic jiného nepřichází v úvahu.
Barvy obchodu musí fungovat se sklem. Sklo nejlépe vynikne na tmavé ploše, ale nechceme mít z obchodu krematorium. Na druhou stranu chceme sklo prezentovat v jeho budoucím přirozeném prostředí.
Obchod jsme se rozhodli doplnit i monitory, dva dáme do výlohy, jeden dáme do obchodu. Na monitorech poběží smyčky s videi z výroby našich partnerů, aby si zákazníci dovedli představit, co je to za neuvěřitelnou práci a řemeslnou zručnost. 

 

Na zdraví, mějte krásné dny a večery.

Vaše sklenka

 

Vyberte jazyk / Select a language