Na první pohled jednoduché, na druhý už složitější. Obchodů je celá Praha, plno z nich je po koronavirové krizi prázdných, ale každému obchodu něco chybí nebo přebývá.
Potřebujeme obchod, kterému bude slušet zboží, které budeme prodávat. Obchod by měl mít rovné stěny, nikoli klenby. Většina našich zákazníků žije v moderním interiéru a bude tak snazší si to představit.
Obchod by měl být tam, kde se pohybují lidé – tento nápad mají všichni. Měl by být tam, kde se objevují hlavně Češi, protože se chceme zaměřit na českou klientelu více než na zahraniční.
Obchod musí mít pěknou jasnou čistou výlohu, musí být dobře přístupný, musí být akorát veliký, musí být za dobrou cenu.
S logem je to to samé. Všichni víme, jak to má vypadat – jasné, čisté, výrazné logo… Takže asi milion návrhů nápisu SKLENKA, ve variantách s .cz nebo bez.cz. S dovětkem, co prodáváme, bez dovětku. A klasická bitva o pomlčku nebo o „a“. Budeme prodávat české a slovenské sklo. Moser, Lukáš Jabůrek, Květná 1794, B26 Ltd. jsou české sklárny, Rona je slovenská. Dát jenom české sklo, tak polovina zákazníků bude oprávněně namítat, že „Rona je zo Slovenska, hej“. Takže to zkrátíme – prodáváme české a slovenské ruční hladké sklo. Po dlouhých debatách jsme se shodli, že nemá smysl dělat logo, když budeme prodávat značky firem, které samy mají svá loga. Proto jsme se zaměřili na čistý strohý nápis názvu naší firmy SKLENKA. Zároveň jsme ale chtěli zdůraznit, že zboží, které u nás zakoupíte, má svoji řemeslnou kvalitu a původ. Zejména na původ jsme hrdí, jedná se o české a slovenské ruční sklo.
Na zdraví, mějte krásné dny a večery.
Vaše sklenka
